Deze melding kan ontstaan als de App geen verbinding met het internet kan maken en daarmee ook geen contact met het RefCom4all platform. Deze melding kan onstaan op verschillende manieren. Hieronder een paar mogelijke oorzaken. Bijvoorbeeld als de RefCom4All App geen toestemming op je telefoon heeft om mobiel data te gebruiken (voorbeeld iOS). Oplossing is om dan […]
Hoe stel ik Voice Activity Detection / Spraakgevoeligheid in en wanneer moet ik dit doen?
Wanneer je ‘open lijn’ continu ‘open’ staat – en je collega scheids hoort continu ‘de bank’ of hoort continu windgeruis, of het publiek – dan kan je de spraak gevoeligheid van jouw microfoon aanpassen. Dit heeft dus effect op het geluid wat je collega scheidsrechter hoort in zijn oor. Hoe kan je de spraak gevoeligheid instellen? – De […]
8 Manieren om je iPhone problemen op te lossen wanneer de Muziek spontaan tijdens het fluiten aan gaat [Engels].
Klik hier een artikel op imyfone
Welke clubs zijn al lid van het platform?
Klik hier voor de lijst van Toegetreden Clubs
Wat zijn de supported Android en iOS versies?
Dit zijn de ondersteunde versies en hardware voor Android: Android OS versies: Android Toestellen: Op andere versies en toestellen is het moeilijk om altijd de goede werking te garanderen. Dit zijn de ondersteunde versies en hardware voor iOS / iPhone: iOS versies: Apple Toestellen:
Ik hoor een echo tijdens het groepsgesprek, hoe kan ik dit oplossen?
Echo kan op veel plekken ontstaan:
Mijn Siri / Stem besturing komt steeds op tijdens het groepsgesprek?
We hebben in het verleden een enkele melding gehad dat op de iPhone af en toe de voice control spontaan aan gaat. Op dat moment horen de scheidsrechters elkaar niet meet. Siri / Voice control kan uitgezet worden op de iPhone, hoe lees je hier https://www.appletips.nl/siri-en-voice-control-uitschakelen. Daarnaast hebben we vernomen dat dit ook kan voorkomen […]
Hoe komt de wedstrijd informatie in de App als de club een abonnement heeft en de App uit de App store gaat gebruiken? Moeten we dan zelf de gegevens invoeren of laden? Of gaat dat ‘automatisch’?
We proberen zoveel mogelijk wedstijden automatisch in te laden. We hebben hiervoor bv een overeenkomst en koppeling met de KNHB. Inclusief toegang tot DWF wedstrijd codes. Voor toernooien kunnen we simpel de informatie via een excel files inladen en beschikbaar makenin de App. Tevens kunnen we koppelingen maken met ander sport competitie databases.
Is er een fout met het uitzetten van luisteren? Als je deze namelijk uitzet gaat automatisch het spreken ook uit?
Het onderliggend platform mute gelijk met de oortjes, ook de microfoon.
Hoe zit het met de openverbinding tussen de scheidsrechters, onstaat hier dan niet het probleem van fluitsignalen die versterkt op de headset van de collega scheidsrechter komt?
Goede vraag – De Voice Activity Detectie in de codecs – gaat hier goed mee om. We hebben inmiddels al veel wedstrijden ondersteund en is er (dus) ook al veel gevloten. Het fluit signaal komt niet extreem hard door via de oortjes. Tevens draag je vaak alleen het ‘oortje’ met de microfoon in een van […]