Klik hier voor een artikel op imyfone.
Wat zijn de supported Android en iOS versies?
Dit zijn de ondersteunde versies en hardware voor Android: Android OS versies: Android Toestellen: Buiten bovenstaand lijstje zijn niet alle merken en type telefoons door ons getest – we kunnen daarom niet altijd een goede werking garanderen. Dit zijn de ondersteunde versies en hardware voor iOS / iPhone: iOS versies: Apple Toestellen:
Ik hoor een echo tijdens het groepsgesprek, hoe kan ik dit oplossen?
Echo kan op veel plekken ontstaan:
Mijn Siri / Stem besturing komt steeds op tijdens het groepsgesprek?
We hebben in het verleden een enkele melding gehad dat op de iPhone de voice control spontaan aan gaat. Op dat moment horen de scheidsrechters elkaar niet meer. Siri / Voice control kan uitgezet worden op de iPhone, hoe lees je hier https://www.appletips.nl/siri-en-voice-control-uitschakelen. Daarnaast hebben we vernomen dat dit ook kan voorkomen bij het gebruik […]
Hoe komt de wedstrijd informatie in de App als de club een abonnement heeft en de App uit de App store gaat gebruiken? Moeten we dan zelf de gegevens invoeren of laden? Of gaat dat ‘automatisch’?
We proberen zoveel mogelijk wedstijden automatisch in te laden. We hebben hiervoor bijvoorbeeld een overeenkomst en koppeling met de KNHB. Dit is inclusief toegang tot (DWF) wedstrijd codes. Voor toernooien kunnen we simpel de informatie via een excel file inladen en beschikbaar maken in de App. Tevens kunnen we (API) koppelingen maken met ander sport […]
Is er een fout met het uitzetten van luisteren? Als je deze namelijk uitzet gaat automatisch het spreken ook uit?
Het onderliggend platform mute gelijk met de oortjes, ook de microfoon.
Hoe zit het met de openverbinding tussen de scheidsrechters, onstaat hier dan niet het probleem van fluitsignalen die versterkt op de headset van de collega scheidsrechter komt?
Goede vraag – De Voice Activity Detectie in de zogenaamde codecs – gaat hier goed mee om. We hebben inmiddels al veel wedstrijden ondersteund en is er (dus) ook al veel met de App gevloten. Het fluit signaal komt niet extreem hard door via de oortjes. Daarnaast draag je alleen het ‘oortje’ met de microfoon […]
Voor welke sporten is RefCom4All het meest geschikt?
In principe kan RefCom4All gebruikt worden op alle plekken waar een goede Wireless internet dekking is. WiFi is meestal bij sportclubs zeer beperkt bruikbaar, dit komt door de beperkte dekking, internet firewall beperkingen en/of beperkte internet snelheid. Wij adviseren dan ook om WiFi niet te gebruiken voor de reguliere wedstrijden. In de praktijk werkt RefCom4All […]
Kan ik (als begeleider) los van elkaar contact met de (assistent) scheidsrechters hebben?
Per veld/wedstrijd is er 1 spraakgroep, hierin kunnen begeleider(s), scheidsrechters en zelfs coaches deelnemen (de laatste categorie kan alleen meeluisteren). Iedereen kan elkaar dus horen in de groep. Dus aparte communicatie per deelnemer is niet mogelijk.
Hoeveel MB’s kost een wedstrijd ivm 3G/4G/5G data gebruik?
Mobiel data (3G/4G/5G) gebruik: Hoeveel kost dat (schatting)? Let op! Je betaald het datagebruik voor zowel data versturen (spreken) als ontvangen (luisteren). Dus een coach die alleen kan luisteren betaald ook voor de ontvangen data.